ホーム > 2022 試験 Service Cloud Consultant: Salesforce Certified Service cloud consultant 資格問題集
2022 試験 Service Cloud Consultant: Salesforce Certified Service cloud consultant 資格問題集
2022-01-27
Salesforce Service Cloud Consultant試験の実際の試験問題が更新され、371のQ&Aが含まれています。 新しく更新されたServiceCloud Consultantの実際の試験問題はすべて、試験を勉強するのに最適な資料です。 Salesforce Service Cloud Consultant試験に合格すると、顧客のビジネス要件を満たし、保守と拡張が可能で、長期的な顧客の成功に貢献するServiceCloudソリューションを正常に設計および実装できます。 Salesforce Service CloudConsultant試験の関連情報も以下から入手できます。

Salesforce ServiceCloudコンサルタント試験
Salesforce Service Cloudコンサルタントになるには、シニアビジネスアナリストとして2?5年の経験が必要です。
内容:60の多肢選択/複数選択の質問と最大5つのスコアなしの質問
試験を完了するために割り当てられた時間:105分
合格点:67%
登録料:200米ドル
再受験料:100米ドル

ServiceCloudコンサルタントSalesforce試験トピック
Salesforce Service CloudConsultant試験のトピックの詳細は以下にあります。
Service Cloud Consultant試験情報
いくつかの更新されたサービスクラウドコンサルタントの実際の試験の質問を共有する
更新されたServiceCloud Consultantの実際の試験問題集はすべて、上記のSalesforce Service CloudConsultant試験のトピックをすべてテストするのに最適な資料です。 更新されたServiceCloudConsultantの実際の試験の質問と回答を以下で共有してください。

1.Which two configuration steps are required before quick actions can be used in Macros?
A. Global Actions needs on the publisher layout.
B. Quick Actions must be enabled in the org.
C. The specific quick action must be added to the case Feed.
D. The specific quick action must be added to the case record Type.
Answer: B,C

2.What are two benefits of deploying Knowledge in Customer Communities?
A. Reduces incoming call volume
B. Replaces the need for an email channelService Cloud Consultant
C. Eliminates tracking of customer entitlements
D. Uncovers gap in the knowledge base
Answer: A,B

3.How can a Contact Center Manager see which Service Representatives have not accepted new Cases recently using the Lightning Service Console?
A. Omni-Channel Utility Component
B. Cases report sorted by Rep and Case Owner
C. Cases report sorted by Rep and Case CreatedDate
D. Omni-Channel Supervisor tab
Answer: D
関連ニュース